درباره ی ایران لوکیشن​

ماموریت

مأموریت ایران لوکیشن ارائه تجربه اقامتی خاطره انگیز، با مناسب‌ترین قیمت و خدمات شایسته برای مهمان‌ها و منبع اصلی کسب درآمد برای میزبان‌ها تعریف شده است.

چشم انداز

ما در ایران لوکیشن تلاش میکینم محبوبترین و بزرگترین هلدینگ گردشگری در سطح بین المللی را با با استفاده از کوچکترین ظرفیت های ممکن فراهم سازیم و بهترین خدمات را ارایه کنیم. تنوع خدمات در یک محیط کاملا شفاف و رقابتی هدف نهایی ما می باشد.

تجربه کن

شعار ایران لوکیشن بر اساس گردشگری تجربه گرا انتخاب شده. مهمانان ما با انتخاب اقامتگاه‌های مختلف می‌دانند چیزی فراتر از یک اقامت را تجربه می‌کنند که به فراخور آن اقامتگاه، متفاوت خواهد بود. یک ویلا ساحلی، یک کلبه جنگلی و یک اقامتگاه بوم‌گردی برای شما تجربه‌ای رقم می‌زند که سال‌ها و سال‌ها از آن یاد خواهید کرد. 

ایران لوکیشن سایت انتشار اگهی  و واسط امن میان میهمانان و میزبانان در بستر اینترنت می باشد که تلاش میکند اقمتی شیرین و تجربه ایی با بادماندنی برای میهمانان عزیز رقم بزند و خود مجری یا صاحب خدمت نیست، در ایران لوکیشن تعداد زیادی از میزبانان برای شما تجربه و اوقات بی نظیری را در زندگی روزمره شما رقم خواهند زد.