سوالات متداول

ایران لوکیشن به عنوان یک پلتفرم رزرو اقامتگاه که حدود 10000 واحد اقامتی در آن فعال است، قبل از هر چیزی بانک اطلاعات با ارزشی از انواع اقامتگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطلاعات شامل مشخصات اقامتگاه، موقعیت جغرافیایی، قیمت و سایر موارد می‌شود که به کاربران کمک می‌کند با مقایسه‌ی این اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان، بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب را داشته باشند. تیم پشتیبانی ایران لوکیشن شبانه روز همراه کاربران هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، شما را همراهی ‌کنند.

کافیست شهر یا کد اقامتگاه مورد نظر خود را در کادر جستجو بنویسید و کلیک کنید. با اعمال تاریخ، تعداد نفرات و فیلترهای موجود جستجوی شما دقیق‌تر می‌شود و زودتر به اقامتگاه دلخواهتان می‌رسید.

در این مورد نیاز است با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای کنسلی رزرو شما را انجام دهند. درباره هر رزرو با توجه به قوانین کنسلی برخورد می‌شود.

 تیم پشتیبانی از اولین کلیک بر روی سایت تا برگشت شما از سفر کنارتان هستند و به صورت شبانه روز تماس مهمانان را پاسخ می‌دهند. بنابراین در این مواقع کافیست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید تا پیگیر مشکل شما باشند.

برای ارتباط با پشتیبانی می توایند از چت باکس در صفحات استفاده کنید و یا با شماره گیری031-31313020 به صورت مستقیم با اپراتور های ما صحبت کنید. کلیه اطلاعات مربوط به راه های تماس و ارتباط با پشتیبانی را می توانید با کلیک بر روی سر برگ پشتیبانی بدست آورید.

در ایران لوکیشن، ما مجموعه‌ای از مقالات جامع و کاربردی را برای راهنمایی و ارائه نکات مفید به مسافران تهیه کرده‌ایم. شما می‌توانید برای یافتن اطلاعاتی درباره بهترین مقاصد گردشگری، نکات سفر و بسیاری موضوعات دیگر به بخش بلاگ مراجعه کنید.

ما در کنار شما هستیم تا دیگر نگران اقامتگاه خود نباشید. ایران لوکیشن لیستی از اقامتگاه های متنوع در اختیار شما قرار می دهید و تضمین می کند راحتی و امنیت مکان های پیشنهادی به شما را.