شرایط کنسلی محل اقامت

قوانین کنسلی رزرو محل اقامت :

شرایط کنسلی محل اقامت با توجه به سیاست های هر میزبان میتواند متفاوت باشد و لازم است میهمان قبل از رزرو شرایط تحویل محل اقامت و کنسلی را در بخش هر اقامتگاه مطالعه نماید. اما شرایط عمومی و پیش فرض برای اکثر اقامتگاه ها به شرح زیر است :
* در محدودیت های مرتبط با کرونا، تنها در صورت صدور بخشنامه از سوی مراجع دولتی مبنی بر استرداد وجوه امکان لغو رزرو بدون کسر وجه و خارج از چهارچوب قوانین سایت وجود دارد*
۱ـ بیش از۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت : کسر ۲۰% کل مبلغ رزرو. 
۲ـ کمتر از ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت : کسر هزینه شب اول + ۲۰% مابقی کل مبلغ رزرو .
۳ـ در روز شروع اقامت : کسر هزینه دو شب اول + ۲۰% مابقی کل مبلغ رزرو.
۴ـ در حین اقامت : کسر هزینه شب های اقامت داشته + هزینه شب بعدی + ۲۰% مابقی کل مبلغ رزرو.
۵ـ رزرو های بلند مدت : کسر هزینه شب های اقامت داشته + کسر هزینه ۴ شب بعدی + ۲۰% مابقی کل مبلغ رزرو.
۶ـ رزروهای ماهانه : تنها در صورت توافق با میزبان و کسر حداقل ۲۰% کل مبلغ رزرو امکان کنسلی وجود دارد.
۷ـ در ایام پیک همانند تعطیلات رسمی، بین التعطیلین، ایام نوروز تنها با توافق میزبان و کسر حداقل ۲۰% کل مبلغ رزرو امکان کنسلی وجود دارد.
۸ـ در صورت مراجعه  نکردن میهمان در زمان رزرو بدون رعایت قوانین کنسلی، محل اقامت برای میهمان خالی نگاه داشته شده و هيچ‌گونه وجهی مسترد نخواهد شد.
۹ـ هر میهمان در لحظه رزرو باید اطلاعات دقیق ملک شامل جزییات، قیمت گذاری و تصاویر را مشاهده کند و مسئولیت هر گونه عدم آگاهی صرفا به عهده میهمان خواهد بود.
۱۰ـ  از انجا که سند پرداخت وجوه به میزبانان حداکثر تا ساعت ۱۶ تاریخ ورود بصورت کامل بسته میشود درصورتی که میهمان در لحظه تحویل محل اقامت ( طبق قوانین سایت ) مغایرتی با اطلاعات سایت مشاهده نماید،  حداکثر تا ۱ ساعت پس از تحویل گرفتن اقامتگاه در همان روز می تواند مراتب را تنها با دلایل مستند به پشتیبانی سایت اطلاع دهد تا در صورت اثبات مغایرت (تا حدی که قابل رفع یا جبران نباشد) وجوه پرداختی به حساب میهمان واریز گردد. بدیهی است در صورت دریافت کلید یا پس از پایان ساعت فوق یا ترک اقامتگاه بدون اطلاع و تاییدیه سایت استرداد هرگونه وجهی تنها با توافق میزبان + کسر ۲۰% کل مبلغ رزرو امکانپذیر می باشد.
۱۱ـ استرداد وجوه کنسلی حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری پس از تایید کنسلی انجام میپذیرد.